4.11.2015

NOWE OPOWIADANIE !!

Hej Wszystkim! Nie było mnie tutaj mega długo, ale stwierdziłam, że nie będę kontynuowała pisania tego opowiadania. Brak weny i pomysłów. Ale chciałabym serdecznie zaprosić Was na moje nowe opowiadanie, na Wattpad ,które będę pisać do samego końca. Głównym bohaterem jest Harry. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jest już prolog, a pierwszy rozdział pojawi się niedługo :) 

Czy złamana dziewczyna jest w stanie podnieść upadłego anioła? Zapraszam na: 
http://www.wattpad.com/story/36748695-with-you-h-s

1 komentarz:

  1. Nie będę ukrywała, że jest mi trochę przykro. Naprawdę polubiłam to opowiadanie, ale jeśli podjęłaś taką decyzje to trudno, przecież nie będę cię zmuszać :). Życzę weny na kolejne opowiadania, wytrwałości i czasu. :)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic